29 Kasım 2013 Cuma

 
 
 
Noel Baba
24x19 cm. ebadında 8 mm.lik kavak kontraplakdan kıl testeresi ile dekupaj olarak noel baba figürünü kestim. Kontraplak'ı kestikten sonra boyamak istediğim yüzeyi zımpara ile zımparaladım. Sonra Noel baba figürünü zımparaladığım yüzeye kurşun kalem ile çizdim. Çizmiş olduğum hatları belirlemek maksadıyla ahşap yakma makinası ile kontur olarak çizdim. Sonrada akrilik boya ile boyadım. Masa üzerine koymak için figürün arka yüzüne menteşe ile sehpa ayağı taktım. Bütün işlemleri tamamladıkdan sonra su bazlı vernik ile cilaladım.
 
Santa Claus
I drow the figure of Santa Claus on 8 mm. playwood in 24x19 cm. dimentions then I saw the figure with hand saw (hair blade). I used a sand paper for cleaning of surface of playwood. I drow the figure of Santa Claus in detail on the plywood. Then I painted the figure with acrylic paint. I attached an plywood arm to the rear of figure with a hinge. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder