18 Kasım 2013 Pazartesi

Üçlü semazenler

Tablonun siyah fonunun ebadı 25x35 cm.dir. Siyah zemin MDF dir. Semazenlerden sağda olanın kalınlığı 8 mm., Ortada olanın kalınlığı 6 mm. ve solda olanın kalınlığı 4 mm.lik kavak kontraplaktır. Değişik kalınlıklarda yapılmasının amacı tabloya gerçek derinlik vermektir. ilk İlk önce kontraplak üzerine semazenlerin şekillerini çizdim. Sonra kıl testeresi ile kestim. Şekillerin herbirinin üzerini zımparaladım. Şekillerin kalınlık kısmını çepeçevre ahşap yakma makinası ile kararttım. Tasarlamış olduğum şekilde semazenleri siyah zemin üzerine teker teker yapıştırdım. Şekillerin yapışma işlemi tamamlandıktan sonra bir gün süre ile kurumaya bıraktım. Ertesi gün herbir semazeni yakma makinesiyle karakalem çalışması yapar gibi gölgelendirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder